کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317826 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت استیکرهای دلخواه خود با هوش مصنوعی مایکروسافت

ویرایشگر عکس مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت یعنی «Microsoft Designer» یک ویژگی جدید برای ساخت استیکر دریافت کرده است. این ابزار که به درستی «Sticker Creator» نامگذاری شده، به شما امکان می‌دهد استیکرهای خود را از ابتدا یا با استفاده از الگوهای قابل تنظیم که توسط Designer ارائه می‌شود، بسازید.

 

ساخت استیکرهای دلخواه خود با هوش مصنوعی مایکروسافت

 

ابزار Sticker Creator شبیه سایر تولید کننده‌های تصویر، از هوش مصنوعی برای ساخت استیکر بر اساس توضیحات شما استفاده می‌کند. این ویژگی به افرادی که مهارت‌های هنری ندارند اجازه می‌دهد تا استیکرهای دلخواه خود را برای اسناد، دعوت‌ نامه‌ها، پوسترها، ارائه‌ها، شبکه‌ های اجتماعی، برنامه‌ های پیام‌ رسان و غیره ایجاد کنند. این سرویس از DALL-E برای پردازش توضیحات شما و تبدیل آن‌ها به تصویر استفاده می‌کند.

هر کسی که حساب مایکروسافت دارد می‌تواند Sticker Creator را در Microsoft Designer امتحان کند.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید یک استیکر کاکتوس بامزه برای دعوتنامه‌ی مهمانی دیجیتالی خود بسازید. توضیحات استیکر را اینطور وارد کنید: «پرتره یک کاکتوس با یک صورت شاد و یک نشان مربعی در پایین و سپس روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید. نتایج را ببینید

تمام استیکرهای شما در تب «استیکرهای من» ذخیره می‌شوند و همچنین می‌توانید برای الهام گرفتن بیشتر، الگوهای مختلف را بررسی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که Sticker Creator در حال حاضر از زبان‌های دیگری به جز انگلیسی پشتیبانی نمی‌کند.

 

برای کمک به درک بهتر نحوه عملکرد و گرفتن بهترین نتیجه‌ی ممکن، مایکروسافت چند نکته را به اشتراک گذاشته است:

  1. با توضیحات خود آزمایش کنید! الگوهای نمونه‌ی زیادی با فرمت جای خالی در Designer وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای کار با Sticker Creator و دیدن قابلیت‌های این ابزار استفاده کنید.
  2. گاهی اوقات، به دلیل محدودیت‌های DALL-E، ممکن است کلمات اشتباه نوشته شده‌ای در تصاویر استیکر خود ببینید. همیشه املای متن استیکر خود را (اگر شامل متن است) بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه اشتباهی، آن را دوباره بسازید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50239 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/16 تعداد مشاهده: 785
سافت گذر